If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Относно смяната на гарнитура на капак на ТС Доко, слага се без грам силикон и не тече, там болката е друга, като се видим ще ти обясня детайлно, а тука мисля да отворя отделна тема. Отделно от това разните течове дразнят и цапат, но не оттам идва голямата загуба на масло. За да ти се губи по литър на 2000км от течове трябва да правиш локви където спреш
Явно нашия общ бивш майстор не ги е знаел тънкостите при смяната, след като ми сложи новата гарнитура се разтече три пъти повече, при рекламацията си я намаза със силиконец и се оправи Картинката под капака ми беше същата като на колегата.
аз съм с 15W50 синтетика и да ти кажа няма разлика от 10W40.
Аз не мисля че това са разлики дето шофера може реално да усети.......знаеш подсъзнателно че си сложил нещо по добро, и си търсиш причини да си мислиш че е по добре.....
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
Явно нашия общ бивш майстор не ги е знаел тънкостите при смяната, след като ми сложи новата гарнитура се разтече три пъти повече, при рекламацията си я намаза със силиконец и се оправи Картинката под капака ми беше същата като на колегата.
Оф айде отварям тема, за Тяната ли говориш?
---------- Post added at 23:20 ---------- Previous post was at 23:19 ----------
Аз не мисля че това са разлики дето шофера може реално да усети.......знаеш подсъзнателно че си сложил нещо по добро, и си търсиш причини да си мислиш че е по добре.....
хах май май . . нещо такова се получава
sigpic 156Facelift 1.9JTD16V1591.9JTDm16V1662.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Много се извинявам за оффа, ама наистина ли повечето ТС-и на резервоар и половина дърпат и 20лв за масло,тая кола не и трябва смяна на масло в такъв случай то още на 4000км се е подменило грубо казано.....
При мен селения 20 к доливам един литър за една смяна 18 - 20 000км ,Кастрол магнатек 10 в 40 почна да го гори на 12 хляди явно си зависи и от маслото .
При мен селения 20 к доливам един литър за една смяна 18 - 20 000км ,Кастрол магнатек 10 в 40 почна да го гори на 12 хляди явно си зависи и от маслото .
Пич кви 20000км, аз на 8000 вече съм купил масло и макс до 10000. Да не ти казвам в щатите на колко хвърлят чорбата Тва са навици на италянците, за т'ва ревем от гаден талянски внос.
Ааааа само да ползвам темата Колко масло наливате при смяна?По книги (по аутодата) излиза 4.4 литра,а моята на 4.1 и май се препълни и ще точа ...
Цедеше се 3 4 часа на канала,раздрусвана какво ли не да излезе ..при предната смяна пак ми бяха надиплили догоре маслото а искам да го сваля малко под максимума да стои...
Или... ми показва грешно щеката?!
4 литра няма да ти стигнат трябват ти малко повече от 4 литра вземи си 5 или 6 литра в зависимост опт разфасовките. А з амеренето на новото на маслото нали знаеш на равно място студен или непален поне 10-15 ,ин двигател вадиш щеката забърсваш я пъхаш вадиш и гледаш.
Пич кви 20000км, аз на 8000 вече съм купил масло и макс до 10000. Да не ти казвам в щатите на колко хвърлят чорбата Тва са навици на италянците, за т'ва ревем от гаден талянски внос.
Абсолютно, 8к и маргарина е за хвърляне......
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
Имам познати в Ауто Италия и при обсъждането на тези алфи и двигателите им, хората, които ги ремонтират казаха, че е съвсем нормално да горят масло. Все пак бил "спортен двг".
Със сигурност не тече от капака на клапаните, защото гарнитурата е нова. При каране на високи обороти вътре започва да мирише на изгоряло масло и на същото място се вижда как излиза масло. Дали е възможно да губи от гарнитурата на главата?
Не бъди сигурен в това, защото е много възможно капака да е леко крив. И това в съчетание с не особено добра гарнитура, води до теч. Лошото е, че няма как да се шлайфа този капак, защото има улей отдолу, затова трябва да се слага само хубава гарнитура и ако се наложи малко циганска работа - леко силикон за да уплътни и да не пуска.
Имам познати в Ауто Италия и при обсъждането на тези алфи и двигателите им, хората, които ги ремонтират казаха, че е съвсем нормално да горят масло. Все пак бил "спортен двг".
Там няма хора, дори и монтьори, които да зная какво правят и да го могат!
Представям си какви ги говорят на собствениците на Мазерати Там сигурно х 20л./1000км ще е нормално
Нормално е от смяна до смяна (8-10 000 км) да не доливаш, а не че си харчели масло ... то всяка кола харчи масло, въпросът е колко
---------- Post added at 13:02 ---------- Previous post was at 12:58 ----------
Те кво пише черно на бяло в книжката за 147
МАХ разход 400мл/1000км!
Докато се разработва!
Отделно разходът зависи от начина на каране, но надали колегата я кара в лютеницата - тогава ще реве от висок разход на бензин, не на масло
Пич кви 20000км, аз на 8000 вече съм купил масло и макс до 10000. Да не ти казвам в щатите на колко хвърлят чорбата Тва са навици на италянците, за т'ва ревем от гаден талянски внос.
По препоръка на производитела се ползва селения 20к която се сменя на 20 К или веднъж годишно което настъпи по рано. SELENIA STAR за MITO,Brera,159 се кара 30 000 км ,при камионите пък URANIA 100k се сменя на 100 000 км ти като искаш на твойта кола си го сменяй всяка седмица или на всеки 5 километра
По препоръка на производитела се ползва селения 20к която се сменя на 20 К или веднъж годишно което настъпи по рано. SELENIA STAR за MITO,Brera,159 се кара 30 000 км ,при камионите пък URANIA 100k се сменя на 100 000 км ти като искаш на твойта кола си го сменяй всяка седмица или на всеки 5 километра
Пак ми става весело,ма щом казва производителя, не споря
По препоръка на производитела се ползва селения 20к която се сменя на 20 К или веднъж годишно което настъпи по рано. SELENIA STAR за MITO,Brera,159 се кара 30 000 км ,при камионите пък URANIA 100k се сменя на 100 000 км ти като искаш на твойта кола си го сменяй всяка седмица или на всеки 5 километра
Колега замисли се на какви години са ни автомобилите... и начина им на каране преди това не е известен на никой настоящ собственик! Не мисля,че е удачно на стара кола маслото и да се сменя на повече от 10 000км... Аз моята я карах с 20к... а сега съм с Selenia Racing 10W60...Решението взех лятото като видях,че 20к е редичко като вода на летните жеги...и мисля,че 10w60 е идеалният вариант и наи-вече за през лятото, защото двг-то държи постоянно високи температури.
Докато се разработва!
Отделно разходът зависи от начина на каране, но надали колегата я кара в лютеницата - тогава ще реве от висок разход на бензин, не на масло
Просто си мисля на глас... Значи има си заглавие темичката "Engine oil consumption" и пише "Max engine oil consumption is usualy 400 grams every 1000km." и точка. Демек харчи си двигателя по толкоз максимално. Отдолу вече на нов ред има пояснение...: " therefore engine oil consumption may be considered stabilised only after the first 5000-6000 km."
Аз както го прочитам тва ми става ясно че по време на разработката може да не е точно както е описано с въпросните 400г. и след 5000-6000км. вече се стабилизира харченето на масло и то застава с посочените граници, а не че престава да харчи...
Ся вярно че са го сложили под общ знаменател JTD и ТС... ама май тва написаното напрактика се отнася за бензинките... И на моя дизел който имах не близваше от смяна до смяна, но с ТС-то ако се настъпва не е така.
Comment